Jak skontaktować się z Centrum-materacy.pl
Najszybszy kontakt z nami to telefon i e-mail.
tel: +48 509 509 303
e-mail: kontakt@centrum-materacy.pl
W jakich godzinach można kontaktować się telefonicznie?
Nasza firma pracuje codziennie godzinach 9.00-21.00 w dni robocze oraz od 10.00-20.00 w weekendy i niedziele handlowe.
Czy mogę się z Wami skontaktować przez Facebooka?
Tak, zapraszamy. Staramy się odpowiedzieć na każde zapytanie. Skontaktuj się z nami przez messenger.
Czy muszę się zarejestrować w sklepie aby dokonać zakupów?
Nie, możesz zrobić zakupy w naszym sklepie online bez zakładania konta.
Jak zamawiać?
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Przyjmujemy zamówienia zarówno telefonicznie jak i drogą e-mail w godzinach działania firmy.
tel: +48 509 509 303
e-mail: kontakt@centrum-materacy.pl
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, firma Centermadical Dorota Kowalska wystawia faktury Vat w tym celu należy podczas składania zamówienia podać numer NIP.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Tak, dopóki przesyłka nie została przekazana kurierowi, możesz napisać do nas lub zadzwonić w sprawie zmiany zamówienia chyba, że produkt został wykonany na Twoje zamówienie.
Czy mogę otrzymać kilka produktów w jednej paczce?
Tak, całość zamówienia wysyłamy jedną przesyłką. Chyba, że składasz zamówienie hurtowe, wtedy wszystko zależy od łącznej wagi zamówienia.
Metody płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Zapłata za zamówienie jest możliwa przez:
przelewy24.pl
Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.
Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. System Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę Centrum-materacy.pl, a Twoje zamówienie zostanie pomyślnie złożone.
Przelew tradycyjny
Wybierz ten rodzaj płatności gdy wolisz samodzielne zalogować się do banku internetowego, pójść do banku lub na pocztę. Po dokonaniu zakupu, należy przelać właściwą kwotę na podany poniżej numer rachunku bankowego, pamiętając przy tym o podaniu nr. zamówienia w tytule płatności. Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się dopiero po zaksięgowaniu u nas wpłaty – przeważnie trwa to do 24 godzin.
Dane do przelewu:
CENTERMADICAL
ul. Chwaszczyńska 170 lok.5
81-571 Gdynia
PLN: 40 1050 1764 1000 0023 1641 6953
EUR: 72 1050 1764 1000 0090 6952 9411
Czy w przypadku odbioru osobistego mogę zapłacić na miejscu?
Tak, za dokonane zakupy można zapłacić podczas odbioru towaru wyłącznie gotówką.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?
Nie, nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
Wysyłka i dostawa zamówień
Jaki jest koszt wysyłki?
W sklepie Centrum-materacy.pl obowiązuje darmowa wysyłka, chyba że podano inaczej.
Zwroty i wymiana
Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Tak, w ciągu 14 dni możliwy jest zwrot towaru bez podania przyczyny. Odsyłany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz w oryginalnie zamkniętym opakowaniu.
Kto ponosi koszt odesłania przesyłki?
Koszt odesłania przesyłki leży po stronie Klienta. Wyjątek stanowi odsyłanie wadliwego produktu. Wtedy Sklep Online Centrum-materacy.pl, zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej.
Jak długo będę czekać na zwrot kosztów odesłanego zamówienia?
Zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy zakupu nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez sklep Centrum-materacy.pl
Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku wymiany towaru?
W przypadku wymiany zakupionej odzieży na inną, koszt wysyłki, zarówno w jedną jak i drugą stronę leży po stronie Klienta.
Czy muszę poinformować sklep o chęci wymiany lub zwrotu towaru?
Tak. W przypadku chęci wymiany lub decyzji o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, należy poinformować Sklep Centrum-materacy.pl drogą e-mailową lub pisemną – nadesłaną pocztą, w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki.
Jak zareklamować wadliwy towar?
Pierwszym krokiem jest poinformowanie Sklepu Centrum-materacy.pl o zaistniałym problemie drogą e-mailową lub telefonicznie (tel. +48 79 74 300 79) Kolejnym etapem jest odesłanie wadliwego produktu na adres sklepu. Reklamacje rozpatrujemy w trybie natychmiastowym, nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od momentu odebrania reklamowanej przesyłki.
Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku reklamacji?
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep Centrum-materacy.pl zoobowiązuje się do zwrócenia Klientowi kosztów związanych z odesłanie przesyłki oraz pokryciem kosztów wysyłki pełnowartościowego produktu do Klienta.
Na jaki adres mam wysłać reklamację lub zwrot?
CENTERMADICAL
ul. Chwaszczyńska 170 lok.5
81-571 Gdynia
Jaką formę wysyłki wybrać podczas odsyłania produktu?
Każda forma jest dobra, pamiętaj jednak o potwierdzenie nadania przesyłki. W przypadku jej zaginięcia jest to podstawa do reklamacji usługi.